fredag 7 februari 2014

Fredag it is...

Hoppas ni haft en fin vecka. Själv tycker jag dagarna rusar iväg.
Var hemma sent igår efter en mycket händelserik dag, på många sätt.
Har lite att fundera över, beslut att fatta....

Idag står flera saker på agendan innan arbetsdagen är slut.
Efteråt drar jag iväg i min kära Volvo för lite träning.
Tänkte rå om mig själv en stund. Låta endorfiner skölja över. Intensivt på rullbandet. Steg som dunkar mot, andning som går upp i varv och hår som fuktigt ligger mot tinning. Sedan blir det muskler som ska få sig en omgång. Efter tänker jag, hör och häpna, stanna kvar och ta en varm dusch, gå in i het bastu och kura, låta tankarna passera och få en stunds ro.
Sedan är det fredagsmys med min härliga lilla skara där hemma.
Tacos ska mumsas och skavlan ska ses. Säkerligen kommer det bli en och annan tår när tvillingarna besöker programmet. Så vackert, nästan som en saga!

Adopterade tvillingar som hamnat i två olika familjer. Men av en händelse möts adoptivföräldrarna när de ska skriva på olika papper, innan avfärd mot hemland. På så sätt har de ändå kontakt trots avstånd och helt olika liv. Norge och Usa....Om ni missat se programmet om tvillingarna, visas det på svtplay. Kan varmt rekommendera!

Ha en fin fredag.
Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar