torsdag 27 februari 2014

Torsdag och fullt ös...

Idag ska mycket hinnas med. Lång jobbdag framför, men helt okej. Mår bäst när det händer mycket.
Igår var det ju tänkt att två träningspass skulle klaras av i ett svep, men tydligen var det inte meningen för det ena passet var inställt! Jag som hade peppat så, vart besviken ett tag. Ända tills jag kom hem och kröp ned i ett varmt skumbad och tänkte att jag ändå  hade det ganska bra :)

Försöker verkligen hitta sådana tillfällen i min vardag då jag unnar mig. Ofta är det starkt förknippat med mat i mitt fall, men jag försöker ändra det och istället hitta guldstunder som ex ett varmt bad. En promenad på lunchen med arbetskompis i högt tempo :) (Fantastisk eftermiddag efter det;)

Ta till vara på tillfällena och unna dig på riktigt. Det kropp och själ mår bra av, inte bara för stunden utan i långa loppet.

Ha en fin Torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar