söndag 16 mars 2014

En helg passerade förbi

Och jag hann inte med.
Så känns det nu, snopen ser jag att klockan tickar på passerar snart 21 och jag har inte gjort hälften av det jag tänkt. Hur kommer det sig att på fredagseftermiddagen känns det som allt är möjligt, massor ska hinnas med, pressas in, fast det är lugnt för vi har ju heeeela helgen på oss. Ellerhur! Den försvann snabbare än kvickt och måndagsmorgon närmar sig med stormsteg.

Åh trött är jag. Trots att jag lagt mig före 22 varenda kväll. Aja bara att inse att jag inte är purung längre:)

Nu är våren här på allvar. Snödroppar och krokus blommar för fullt i våra rabatter. Cykla gör vi nästan varje dag. Å jag längtar efter påsk, rita kycklingar och köpa påskris med färgglada fjädrar. Laga god mat, gå långa promenader, umgås kanske kratta en stund eller påbörja projektet,  måla om några väggar? För vi har ju heeeela påsken på oss ;D

Ha en fin söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar