söndag 5 januari 2014

Härligt trött, det är skillnaden.

Tassade upp i ottan. Då det fortfarande skymde. Hela huset sov sött. Att klockan i själva verket var 9, behövs väl inte nämnas:)
Bryggde mig en stark kopp kaffe och drack ljumet citronvatten. Slängde på mig träningskläder och fyllde vattenflaskan, sedan bar det iväg till ett överfullt cirkelpass.
Såhär i efterhand är jag så lycklig att jag kom iväg.
Skillnaden på denna morgon mot andra när jag släpat mig upp efter tio, ögonen gått i kors av allt för sen natt, mot idag då träningen var klar efter 11? Är att jag nu känner mig sådär härligt trött.
Lyckorus och att läpparna gärna pekar uppåt, tack finaste vän för att du drog med mig! Utan dig ingen träning!!

Nu har vi, familjen, dragit i hos en härlig brunch, med nybakat. Sen får vi se vad dagen bjuder på.

Ha en fin söndag, kära du.
Hörs snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar