onsdag 8 januari 2014

Spinning och lite annat....

Glömde återkoppling angående passet igår.
Helt ärligt så trodde jag att jag skulle singla ned på golvet och dö vissa partier. Rejält kämpigt.
Men så värt det efteråt.
Svetten rann som aldrig förr!
Sprudlande glad och något vinglig på benen.
Kan varmt rekommendera.

Det är så skönt att äntligen vara på gång på alvar. Nu kan ingenting stoppa mig. Handlar om att värna om sitt eget mående, göra det man mår bra av.
För min egen del handlar det också mycket om att ta mig igenom svåra perioder. När jag känner mig nere eller ledsen, blir det alltid bättre efter träning, endorfiner pumpar ut i kroppen.
Tänker klarare, orkar mera. Det finns bara positiva effekter, stolt blir man också:D

Hör och häpna idag kör jag igen. Body Combat blir det.

Ha det fint så hörs vi snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar