söndag 5 januari 2014

Plan.

Japp en sådan har jag.
Gällande mina första fyra träningsveckor med start nästa vecka:
Fyra pass i veckan.
Två som innehåller styrka och två med kondition. Kan också vara blandade, mixade och upp och ned :))

Kosten
En viktig del. Har otrolig dille på Chips. Har funderat är det något jag mår bra av? Är det mys för mig på fredagar? Svar, big no no! Skapar enbart ångest och att jag ensam sitter med chipsskålen i knät och mumsar till sista smula. För att sedan må dåligt.
Planen är att skippa det några månader fram, för att sedan känna efter, hur jag då mår?!

Sedan kommer jag äta regelbundet. Var noga med mellanmål och att äta enligt talriksmodellen. På fredagar och lördagar kommer jag lyxa vid middag, kanske äta god efterrätt också!
Fokus ligger på att hitta en sund balans, för att må bra och genomföra.
Inga misslyckanden här inte.

Planering.
Är den sista pusselbiten. Träning och mat kommer att planeras in varje söndag. Allt för att förhindra eventuella svårigheter och hinder. Vet ju mina fallgropar. Stress och hunger!

Ja där har ni det! Nu sätter vi igång på riktigt!
Heja heja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar