fredag 3 januari 2014

Tjohopp...

Dagen har varit full av bus och mys. Playdate med kusin har vi haft!
Det har knådats syltgrottor, ritat fint i prinsessblocket, stojat, och annat skoj= barn nöjda, glada och trötta. Själv sitter jag och sträckläser Liza Marklunds nya bok om Annika Bengtsson. Välskriven, spännande bladvändare, kan knappt slita mig;)

Idag har det dessvärre inte blivit någon träning. Dessa jullovs dagar har träningsklasserna tagit ledigt och jag saknar dem. A LOT! Nästa vecka är det rutiner igen.
Har haft två sköna, mysiga helt lovely veckor. Med jul, fest, släkt, vänner, bio, shopping, vänner igen, nyår, planer och annat härligt. Nu ser jag fram emot återkomsten till vardagen.
Så mycket lättare att komma igång på riktigt;D

Min plan för bloggen är att låta er vad med och ta del av vissa utmaningar vad gäller träning. Varför? Jo för jag behöver peppen och motivationen, skriva av mig och låsa fast mig vid det jag lovar.
För att inte komma undan. Detta år 2014 är det året jag inte bara sa utan också genomförde. Yes!

Ps såg ni Nyhetsmorgon i morse? Sappa förbi gick tillbaka och blev fast. Klok man som prata om eftertanke, innan man gör vissa val, använde sig av plastkort med frågor på, för att tänka innan beslut. Kan handla om,  behöver jag verkligen denna chokladkaka? ...ds

Ha en skön kväll, darlings...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar