söndag 29 december 2013

Härliga träning!

Vad mycket vi hunnit med idag trots allt.
Storhandlat, så nu är kylskåpet fullt igen;)
Fixat hemma och varit och tränat, alltid lika skönt. Efteråt.
Har aldrig ångrat ett träningspass, tänk på det när motivationen tryter.

Just i skrivandets stund planerar jag för morgondagens bak, ska göra lite smarrigt godis till nyår.
Nyår ska vi fira med goda vänner, ska bli så roligt att fira in nya året med dem.
Oj vad jag har planer för 2014, ska bli ett härligt år. Fyllt med spännande utmaningar, riktigt längtar efter att få sätta igång.

Så här några dagar efter jul kan jag knappt bärga mig tills att få städa ut allt. Bort med slokande julstjärnor, barrande gran och ledsna tomtar. Tycker att det förlorar sin glans efter jul. Nu vill jag in med det vita och fräscha, det nya!
Får se hur länge jag står ut :)
Snart kommer vi att leva bland banankartonger då vi flyttar i början på februari, roligt med nytt hus och skönt när allt är klart.

Just nu väntar mysig filmkväll, trevlig kväll på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar