tisdag 24 december 2013

Inviger.

God jul alla fina!
Sitter i denna stund och inviger min nya iPad jag fått av min man. Vilken överraskning, hade inte en aning. Har också fått en lila mjukisdress och ordnörd som jag är, stora synonym ord boken, så jag är minst sagt nöjd och glad.

Mina barn har heller inte gått lottlösa, oj vad de fått klappar, även min man :-)

Tacksamhet. Tänk vad bra jag har det som har en sådan underbar familj. Både min lilla och min stora. För att inte tala om alla underbara vänner jag har runt mig. Är så lyckligt lottad! Viktigt att tänka på, stanna till, reflektera över allt man har att vara glad och just tacksam över. Så mycket mer än allt materiellt är dem människor i ens närhet, de som finns där oavsett vad. De du kan lita på, vara dig själv med, känna dig älskad av och som du genuint värdesätter och älskar tillbaka.

Ta vara på varandra.
Ha en fin julaftonskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar