lördag 28 december 2013

Längtar!

Har precis kommit hem. Nu sitter vi hela familjen och myser i soffan med varsin iPad/ smartphone framför oss;)
Men bara för en stund. Snart börjar favorit serien och lillan ska sova.

Idag har vi haft en underbar dag. Det har vankats bio besök, Sune, tillsammans med goda vänner. Efteråt köpte vi med fika och myste hos våra kompisar. Härligt!
Fick tid att prata och umgås. Barnen lekte för fullt, och nu är de skönt trötta.

Jag känner mig dock ganska mör i kroppen efter all mat och godsaker som blir sådana här dagar, kan knappt bärga mig tills jag får sätta igång att röra på mig ordentligt igen.
Imorgon är det dags för första rejäla träningspasset efter jul, skönt och väldigt välbehövligt :D

Kommer nog vara VÄLDIGT slut efteråt fast på ett bra sätt!
Trevlig lördagskväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar